Tuesday, August 26, 2014

Apa itu Mary Kay.


Mengenali Mary Kay dan syarikatnya lebih dekat lagi


Apa itu Mary Kay??


- Ia adalah sebuah syarikat jualan langsung, merupakan salah sebuah syarikat Amerika yang menjual produk penjagaan kulit dan kosmetik terbesar di dunia, sudah wujud sejak tahun 1963 lagi


Apakah tagline Mary Kay??

- Memperkayakan kehidupan wanita. Namun soalnya sekarang, apakah yang dimaksudkan dengan kaya itu.

- Sudah tentulah ia bermakna wang. Kita mendapat keuntungan serta-merta selepas menjual produk Mary Kay. Selain itu, kita mendapat hadiah apabila membeli produk Mary Kay daripada syarikat menerusi kempen bulanan yang diadakan. Bagi ahli baru, mereka mendapat hadiah produk Mary Kay selama enam bulan pertama selepas menyertai Mary Kay apabila membeli dan berjaya mengumpulkan jumlah poin yang ditentukan. Nilai produk ini mencapai ribuan ringgit.

- Selain itu, kita berpeluang mendapat hadiah berupa cincin permata selepas berjaya mencapai matlamat yang sudah ditetapkan setiap 3 bulan selama setahun. Hadiah-hadiah ini termasuklah belian peribadi dan kejayaan merekrut BC baru dalam tempoh yang ditetapkan. Hadiah ini disediakan bagi setiap BC yang berjaya.

- Itu baru hadiah. Namun, apa yang menariknya dalam Mary Kay adalah kejayaan BC meramaikan kawan dan sahabat mereka sendiri. Jika dulu kita tiada kawan, menerusi Mary Kay, kita mendapat ramai kawan baru. BC sentiasa digalakkan supaya menjadi kawan kepada pelanggan mereka. Ini bukan hanya memudahkan mereka menjual, tapi sebenarnya ia adalah bagi memberikan khidmat pelanggan terbaik kepada setiap pelanggan Mary Kay.

Semua BC Mary Kay digalakkan melayan orang lain sebagaimana mereka mahu dilayan. Tentulah kita semua mahu dilayan dengan baik, bukan?

Mary Kay begitu mementingkan produknya diuji dulu sebelum kita beli. Oleh itu, orang yang ingin bertukar ke produk Mary Kay sebaiknya menghadiri kelas penjagaan produk yang dianjurkan secara percuma. Semasa dalam kelas ini, kita akan diajar bagaimana mencuci wajah dengan betul. Jika kita main taram saja, ditakuti, wajah tidak menjadi sebagaimana sepatutnya. Di antaranya termasuklah terbeli produk yang tidak sesuai, tumbuh jerawat, wajah semakin berkedut dan sebagainya.

- Selalunya BC akan menganjurkan pelanggan baru membeli set asas dulu, kemudian baru bertukar ke produk lain. Ini adalah langkah permulaan menstabilkan keadaan kulit. Selepas kulit lebih stabil, barulah pelanggan beralih ke produk anti-penuaan, produk mencerahkan wajah dan sebagainya.

- BC selalunya akan merekomenkan produk yang benar-benar sesuai dengan mereka. Sekiranya mereka punya masalah yang mahu ditangani segera, BC akan memberi beberapa saranan.

- Mary Kay dijual di 35 buah negara, dan ada seramai 1.8 juta BC seperti saya di seluruh dunia. Ia sudah berada di Malaysia sejak tahun 2000 lagi tetapi ia tidak dijual di kaunter-kaunter.

Syarikat yang boleh anda percaya dalam
Produk yang anda boleh percayai


Janji Produk Mary Kay ialah satu bukti kepada kualiti tinggi semua produk Mary Kay. Ia dicipta supaya anda boleh merasa yakin bahawa produk yang anda beli adalah antara yang terbaik di pasaran. Kami komited untuk menawarkan anda berkualiti tinggi yang akan memenuhi permintaan wanita hari ini!

Keselamatan produk adalah keutamaan kami yang besar.


Pada tahun biasa, Mary Kay Inc. Membelanjakan berjuta-juta dolar dan menjalankan lebih daripada 300,000 ujian bagi memastikan bahawa setiap ® produk Mary Kay memenuhi piawaian tertinggi bagi keselamatan, kualiti dan prestasi.

Pakar-pakar saintifik menilai setiap ramuan individu dan setiap produk siap.


Ini ujian yang ketat, dan ujian semula, dilakukan atau diselia oleh ahli-ahli Mary Kay Penyelidikan & Pembangunan makmal, termasuk Ph.Ds dan maju lain-degreed saintis dalam bidang-bidang seperti toksikologi, farmakologi, mikrobiologi, kimia dan biokimia.

Tiap-tiap keputusan produk berdasarkan fakta saintifik, tidak pendapat.


Mary Kay Inc. Bergantung kepada bukti penyelidikan saintifik menggunakan teknologi yang paling maju, dan Syarikat tidak akan menggunakan ramuan sehingga ujian kami telah terbukti selamat dan berkesan untuk digunakan.

Bebas kapal-disahkan pakar dermatologi dan pakar-pakar perubatan yang lain memainkan peranan yang penting dalam ujian produk.


Ujian klinikal yang dijalankan di makmal bebas di mana sukarelawan menggunakan produk Mary Kay ® di bawah pengawasan yang ketat dan penilaian oleh lembaga-diperakui pakar dermatologi dan pakar oftalmologi. Mary Kay Inc. Juga menjalankan ujian makmal yang menyeluruh untuk memastikan terhadap irritancy kulit dan alahan dan menggunakan state-of-the-art kaedah untuk menilai semua produk yang digunakan dalam bahagian mata.

Semua penjagaan kulit dan produk kosmetik dikawal selia oleh kesihatan kerajaan dan pihak berkuasa keselamatan.


Sebelum sebarang produk dibenarkan di pasaran, ia mesti lulus keperluan keselamatan kerajaan yang ketat. Sebagai satu perkara prinsip, Mary Kay Inc. Sentiasa melangkaui apa yang dikehendaki oleh undang-undang apabila ia datang kepada keselamatan produk.

Mary Kay Inc. Tidak melakukan ujian haiwan.


Mary Kay Inc. Tidak menjalankan, atau meminta bagi pihak, mana-mana ujian produk atau bahan pada haiwan dan telah menandatangani ikrar tidak pernah berbuat demikian pada masa akan datang.

Jaminan kepuasan

- Jika untuk apa-apa sebab pelanggan anda tidak berpuas hati dengan mana-mana produk Mary Kay, ia akan digantikan tanpa sebarang dakwaan, ditukar atau harga pembelian dikembalikan sepenuhnya berikutan kembali kepada dibenarkan Mary Kay ® Perunding Kecantikan Bebas atau, jika dia tidak lagi aktif , kepada Syarikat dengan bukti pembelian.

No comments:

Post a Comment